پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:11 - 1397/12/15

کاهش مشکلات کارگران مورد رضایت جامعه کارگری نیست!

نتایج یک نظر خواهی از عملکرد وزیر کار اعلام شد/91 درصد گزینه "ضعیف"

در رای گیری شش روزه سایت کارگر آنلاین از مخاطبین خود که بیشتر از جامعه کارگری کشور می باشند 91 درصد آن ها معتقدند عملکرد وزیر کار در کاهش مشکلات کارگران " ضعیف و بسیار ضعیف " بوده وتنها 9 درصد آن ها معتقدند این عملکرد متوسط ، مناسب و عالی بوده است .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کارگر آنلاین ، سایت کارگر آنلاین در شش روز گذشته در کانال فضای مجازی خود اقدام به پرسش از کاربران خود پیرامون عملکرد وزیر کار در "کاهش مشکلات کارگران" کرد که با استقبال آن ها در رای گیری مواجه شد.

در این رای گیری که امروز پایان یافت بیش از 2355 رای دریافت شد که 76 درصد مخاطبان گزینه "بسیار ضعیف" ، 15 درصد گزینه "ضعیف" ، 4 درصد گزینه "متوسط " ، 1 درصد گزینه " مناسب " و 4 درصد گزینه " عالی " را انتخاب و رای داده اند.

به گزارش خبرنگار ما این امیدواری وجود دارد وزارت کار با اطلاع از این آمار قشر کارگری کشور در برنامه های خود تغییرات لازم را انجام دهد.

البته این احتمال وجود دارد که بخشی از این نظر ها به دلیل عدم ارایه گزارش مناسب از سوی شریعتمداری و عدم اطلاع رسانی مرکز روابط عمومی در اقناع افکار عمومی به ویژه جامعه کارگری کشور باشد.

ضرورت دارد برنامه های ارائه شده توسط وزیر کار دوباره خوانده و نکات مغفول اجرا نشده اجرایی شود .

متن برنامه های پیشنهاد وزیر کار در پاییز سال جاری را دانلود نمایید.

دانلود

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین